AfterDawn: Nyheder

Artikel: Windows 8 vs Windows 7: Spilbenchmarks

Skrevet af Michael Larsen @ 11.11.2012 17:44

Artikel: Windows 8 vs Windows 7: Spilbenchmarks Vi er allerede godt klar over at Windows 8 ikke alene ser anderledes ud, det føles også meget anderledes end Windows 7. Men når et af dine favoritspil startes op, hvordan håndteres det så under Microsofts nye styresystem? Vi har testet 10 spil og snakket med en af virksomhedens SDE'er.
Hvis du følger Tom's Hardware, har du sikkert været igennem adskillige Windows-installationer, måske helt tilbage til 1985, hvor Windows 1.0 udkom. Denne vil, ligesom de foregående udgaver, byde på nye features. Der er nogle vi elsker, mens der andre vi ikke bryder os om. Nogle af de ting vi har vænnet os til henover årene, er blevet ændret, mens andre ting, som har krævet tilføjelser hidtil, nu virker out-of-the-box. Nogle af de nye ting kan potentielt øge performancen, mens andre tiltag kan gnave løs på ressourcerne.

Vi forventer egentlig ikke at se de store ændringer i performance med overgangen til Windows 8. AMD lod os endda vide, forud for FX-8350 lanceringen, at en patchet Windows 7 maskine skulle opføre sig ligesom en maskine med Windows 8 (derfor inkluderede vi ikke Windows 8 resultater). Virksomheder som AMD og Nvidia har haft rigelig med tid til at lave en driver til det nye operativsystem og understøttelse af de nyeste grafikkort var høj prioritet, så de lå klar til Microsofts lancering. Du kan derfor med rimelighed regne med, at performance kan sammenlignes med det man er vant til i Windows 7.

Men lad os tage et kig. Vi har testet 10 forskellige spil for at se hvordan det står til.

Artikel: Windows 8 vs Windows 7: Spilbenchmarks

Forrige Næste  
Det er ikke muligt at kommentere denne artikel.

Nyhedsarkiv

Abonnere på vores nyheder