AfterDawn.com

Benchmarkresultater: Lave detaljeindstillinger, 1280x720


Som altid begynder vi med lavbudgetkortene, for at finde frem til Call of Duty: Ghosts' reelle minimumskrav. Disse tests udføres med de laveste detaljeniveauer (med undtagelse af teksturindstillingen: "Auto" og billedkvalitetsindstillingen: "Normal"). Som tidligere nævnt, betyder det i praktisk, at med Normal-billedkvalitet opskaleres spillet fra en lavere opløsning.




Nvidias GeForce 210 er af god grund ikke med i dette diagram, da vi ikke engang kunne starte spillet med det. Baseret på Radeon HD 6450's performance, ville det billige GeForce-kort dog alligevel ikke have været hurtigt nok. Selv ved kun 1280x720-opløsningen kan GeForce GT 630, der er udstyret med GDDR5-hukommelse, ikke holde sig over vores minimumskrav på 30 FPS (frames per sekund). Radeon HD 6570 DDR3 kan i det mindste levere en rimelig hastighed.

GeForce GTX 650 Ti er overkill med denne kombination af grafikindstillinger og opløsning, en GeForce GT 640'er vil formentlig matche bedre op imod Radeon HD 6570.




Observerede varianser i frametider er over hele linjen relative lave, selv om GeForce GTX 650 Ti laver et par bemærkelsesværdige spring i løbet af benchmarken, hvilket den opnår et sammenligneligt dårligere resultat med.
Skrevet af: Don Woligroski
Oversat af:: Martin Graversen
Seneste opdateret den: