Fødevareproducenten Nestlé vil i Storbritannien og Nordirland finde frem til vinderne af en omfattende konkurrencekampagne, ved brug af GPS-chips i chokoladebarer.
Konkurrencen har fået det passende skumle navn "We Will Find You", og chokoladebarerne som briterne skal gå efter hedder KitKat 4 Finger, KitKat Chunky, Aero Peppermint Medium og Yorkie bars. Nestlé vil montere en lille GPS-chip i seks tilfældige barer, som automatisk bliver aktiveret når indpakningen bliver brudt. Derefter har Nestlés personale 24 timer til at finde den heldige vinder af £10.000 ~ 93.000 kroner.
Som supplement til kampagnen, vil Nestlé også distribuere 3.000 NFC- eller QR-udstyrede plakater rundt omkring i landene. Smartphone-brugere kan dermed tjekke hvor mange GPS-barer der er tilbage, samt deltage i mindre konkurrencer om £10 ~ 93 kroner.
Kilde: TechPowerUp
Som supplement til kampagnen, vil Nestlé også distribuere 3.000 NFC- eller QR-udstyrede plakater rundt omkring i landene. Smartphone-brugere kan dermed tjekke hvor mange GPS-barer der er tilbage, samt deltage i mindre konkurrencer om £10 ~ 93 kroner.
Kilde: TechPowerUp