AfterDawn: Nyheder

iPhone 5S kommer måske i guld og med 128 GB

Skrevet af Martin Graversen @ 16.8.2013 16:44 Brugerkommentarer (9)

iPhone 5S kommer måske i guld og med 128 GB Med under en måned til den forventede iPhone 5S- og 5C-lancering den 10. september, kan vi ikke komme uden om den voksende rygtemølle.
Analytikeren Ming-Chi Kuo fra KGI Securities, som tidligere har forudset meget præcise informationer om kommende Apple-produkter, har offentliggjort en ny forudsigelse for Apples kommende high-end smartphone, kaldet iPhone 5S. Med to nye tilgængelige iPhones på samme tid, er Apple nød til at differentiere modellerne fra hindanden på forskellige måder. Ifølge Ming-Chi Kuo bliver en af disse parametre 5S'erens kulør, der ud over de eksisterende sorte- og hvide-udgaver også bliver tilgængelig i et guld-farvet design.

Læs også: Apple lancerer næste iPhone-generation den 10. september

Telefonernes kapacitet vil sikkert også blive differentierende faktor, hvor iPhone 5S forventes at få op til 128 GB, hvilket er dobbelt så meget som den eksisterende iPhone 5-topmodel. Apple sælger normalt kun iPhones i tre forskellige størrelser, så de dropper nok 16 GB-kapaciteten for iPhone 5S. Den billigere iPhone 5C kommer til gengæld nok maksimalt med 16 eller 32 GB.

5S'eren forventes også at have en hurtigere A7-processor og tilsvarende hurtigere 1 GB LPDDR3-RAM. 1 GB lyder ikke af meget hukommelse, men nu hvor Apple står for både hardwaren og operativsystemet, kan de bedre optimere og dermed minimere telefonens RAM-forbrug.


Kilde: MacRumors

Forrige Næste  

9 brugerkommentarer

117.8.2013 11:00

I guld?? Jamen så vil en I-Phone da endelig få en vis reel værdi
RIP

Dette indlæg er blevet redigeret siden det blev afsendt. Sidste redigering blev lavet den 17.8.2013 @ 11:00

Thomas Buch

217.8.2013 14:49

Originally posted by T-buch:
I guld?? Jamen så vil en I-Phone da endelig få en vis reel værdi
RIP
Sørgeligt at du begynder med at hate på Apple et sted som dette.

317.8.2013 19:53

Hmm... Vel på sin plads lige at gøre opmærksom på følgende som jeg faldt over længer før denne "nyhed":
Her skulle have været et link...!!!
Hvad sker der lige for denne her tåbelige side da, først så får jeg beskeden at mit valgte brugernavn er for langt på trods af det kun er 10 tegn og må være op til 20, samt oveni beskeden at det var ledigt og valid.
Nu får jeg så beskeden at jeg IKKE må lave links i Comments grundet jeg er ny bruger - hvad bliver det næste; at jeg kun må skrive x antal ord i en Comments, da folket ikke gider læse ½'ve romaner af en ny bruger måske...? Hmm...

for som jeg ser det er "kilden" til denne artikel; billedet og at få en iPhone 5S i guld og intet har med Apple at gøre - mht. en model med 128 GB skal jeg så ikke kunne udtale mig om, men er da muligt det passer...

Men for at vende tilbage, så søg på iColour på Facebook og i vil se hvor jeg ville hen med alt dette. :)

417.8.2013 20:27

Hej Whaaat,

Jeg beklager for vores middelmådige brugersystem, vi arbejder på at få rettet de små fejl og jeg sender din klage videre til vores teknikere.

Der var egentligt ikke meningen, at billedet skulle fremstå som bevis for en kommende guldbelagt iPhone 5S, men et bud på hvordan den kunne komme til at se ud. Det kan dog godt være lidt misvisende, så nu har jeg ændret billede til et eftersigende lækket billede af iPhone 5S (guld), som dukkede op kort tid efter jeg postede nyheden.

Dette indlæg er blevet redigeret siden det blev afsendt. Sidste redigering blev lavet den 17.8.2013 @ 20:28

Redaktør for Toms Hardware Danmark

520.8.2013 0:29

Hey Graversen

Det Roger, håber de så også får kigget på det og må så bare leve med Whaaat - da også okay hehe...
Men tænker da også samtidig; hvor længe man skal være bruger førend man må lave links og om det evt. er antal comments man laver der afgøre dette, eller om det er tid...?

Fint med nyt billede, passer nu sammen med resten. ;)

620.8.2013 0:45

Originally posted by Whaaat:
Men tænker da også samtidig; hvor længe man skal være bruger førend man må lave links og om det evt. er antal comments man laver der afgøre dette, eller om det er tid...?
Jeg ved det ærlig talt ikke, men hvis det er nogen trøst, så har vi sendt personen, der besluttede at nye brugere ikke må poste links, tilbage til 90'erne, og så arbejder vi på at få rettet op på hans forældede beslutning.
Dette indlæg er blevet redigeret siden det blev afsendt. Sidste redigering blev lavet den 20.8.2013 @ 0:48

Redaktør for Toms Hardware Danmark

720.8.2013 16:51

Heh så ka' han lære det.... :)

822.8.2013 12:18

Alle de fejl du stødte på med brugernavn og posting af links burde være fixet nu.


Redaktør for Toms Hardware Danmark

922.8.2013 15:01

Nice og takker da :)

Vil også glæde kommende nye brugere.

Det er ikke muligt at kommentere denne artikel.

Nyhedsarkiv

Abonnere på vores nyheder